(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-27

Dag 1- Om mig
Arkiverat under: Allmänt

Hejhej!

Jag Heter Emmie och jag är 12 år. Jag gillar att vara med kompisar datorn sjunga, och familj OFC!
Min familj består av Mamma, Pappa och två syskon. Mina föräldrar är skilda och dom blev det iår. alltså 2010, kommer tyvär inte ihåg Vilken månad. I skolan trvis jag. Jag är bra på mycket. Fast jag gillar inte slöjd...
Mina bästavänner heter Tilda,saga,Emma!

Älskar dom!
Aah. Jag vet inte så mycket jag ska berätta mer. men jag är glad, sprallig, och rolig. Hhaa. Jag Fyller år den 21 oktober. Men aah.

Min favorits klädsel är tajta jeanse och kanske ngt linne. Eller ngt sånt liknande. Jag älskar smileysar och jag brukar oftast vara oseriös..

Men nu ee jag seriös...


Haha puss



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: