(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-28

Dag 2- När jag vaknar.
Arkiverat under: Allmänt

När jag vaknar så måste mamma eller pappa göra masagge på mig. Annars så kommer jag aldrig upp!
Hehe, Sen så när jag går upp så går jag på Toa. gör inte ni det?? Man blir ju jätte Kiss nödig när man ligger hela natten och sover i ca.6 timmar. Jag i alla fall ;). Haha japp. men sen så går jag och äter frulle.. Yes, Jag brukar äta yhogurt ( vanilj) och sen macka och jucie ( apelsin):D. Sen så går jag och borstar tänderna och sminkar mig. Då brukar kl vara ca, kvart över sju. Och om jag är hoss mamma så går bussen halv åtta. Och jag börjar skolan 8.. Lite tidspress då om jag är hoss mamma. Men sen plattar jag håret. Yes.. Och det tar ca.10 minuter.. (Om jag gör det slrvigt..)  Haha. sen ee det kuta till bussen men jag missar den alltid :/. så jag väntar på bussen som kommer kl 43.. Japp. Och då ska jag åka 5 stationer. och alla ska ju av på alla stationer *suck*. Men till slut så kommer jag till åkermyntan. det är den närmaste stationen till min skola. jag går i hässelby villastad skolan i stocholm villastad;) Japp. och att gå från buss statonen tar ca 8 minuter. och att springa tar 4.. Men endå. Man måste springa snabbt.. Haha. men jupp. Det är min morgon. Och ibland måste jag dusha.. och då vill inte ni veta hur för sent jag kommer...
Haha^^.
Risker man får ta..

Hoppas ni han att läsa!! Thhihi... Imorgon ska jag shoppa med min kompis Sandra.
Så kanske inte blir så mkke uppdatering då men japp..

see uu bitch.. ♥



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: