(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-31

Dag5- Aktivitet
Arkiverat under: Allmänt

Vet ni vad man ska skriva när det står aktivitet??

Haha det gör nt jag...
Kanske min favorit aktivitet.. Mhh, det är ju Dans. Jag går ju på dans så.
Jag är snart tävlingsdansare. För ni som int vet vad det är så är det att man har hårt träning och Tävlingsdansar mycket, Alltså typ tävlar. Man dansar två och två. Men det är inge pardans eller så :S Haha nejnej.

Jag dansar disco, och det är snabba rörlser. Alltså inte såna här gammla disco steg. Haha nej. Skulle vilja lägga upp en liten vidio, men vet nt hur man gör.. Eller jag vet hur man lägger upp vidios men vet inte hur man spelar in på min dator. Den har ju webcam så någonstans måste väll det fungera att spela in. Haha vet inte ..

PUWWS!




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: