(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-20

HEJHEJ RUBRIK!
Arkiverat under: Allmänt

Hej it´s Emmie..

Och jag vill säga.
Jag är ny på att blogga alltså. och jag har inte haft någon blogg tidigare<3^^.

Min största idol är Miley cyrus. Och jag kanske har gjort lite för mycket miley cyrus inlägg, och sen bara oseriösa inlägg. Typ Kopiera inte och tack för komentaren och så. eller bara bildbomb.

Jag menar.. Jag vet lixom inte riktigt vart man hittar den bästa faktan. Ja jag vet jag är lite slö men jag har lixom inte orkat att söka runt på nätet med massor av fakta och så. Jag vet att posh24 kan man hitta mycket på. men jag är lixom inte så intresserad av den hemsidan.

Därför kan jag ha gjort lite "oseriösa" inlägg. men jag lovar jag SKA Förbättra mig.

Gör mitt bästa framöver. Jag kommer nog inte göra några mer inlägg idag. för även om jag söker runt hittar jag massor men det värkar vara trögt med fakta nu -.-

Ha det bäst !!

Bäst ! "/

Postat av: Anonym

Justin ee skit

2010-12-21 @ 13:40:01


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: