(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-18

JAG KOMMER FÖRSVARA MILEY TILLS DAGEN JAG DÖR
Arkiverat under: Miley Cyrus

Seriöst, jag börjar bli trött om det här om Miley när hon rökte. Släpp det ?! Hon gjorde det 1 GÅNG och kommer antagligen inte göra det igen. Hon hade fyllt 18 år och blivit lite '' galen ''. Nu börjar alla snacka om att Miley är en dålig förebild, nej det är hon inte alls ! Hon lär sig av sina misstag och varenda ungdom gör misstag. Alla ska bara kritisera bara för att det är just MILEY CYRUS ? Om någon annan okänd person gjorde det, whatever. Och förstå hur svårt Miley har det just nu. Hennes föräldrar håller att skiljas och hon vet inte vem hon ska lita på. Hon som litade på Anna, ( Hon som sålde Bong Videon till TMZ ) och skulle flytta ihop tsm så sålde Anna videon. Sure, det var fel att röka men jag tror Miley vet vad hon gör och kommer fixa det. Sluta trycka ner Miley ! Jag kommer försvara Miley tills dagen jag dör !! 



I Love You Smiley Miley <3

Postat av: Sabina

tycker och känner samma som dig<333 i love miley to death<3

2010-12-19 @ 16:24:36
http://miless.blogg.se/
Postat av: någon

hej , jag har inget problem med sin blog men det du skrev där uppe sa demi lovato innan hon gick in i behandlings hemmet så du borde ge ialla fall lite kredit till demi lovato

2010-12-27 @ 20:56:03


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: