(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-09

Kejjj xD| Fjant.. + fejk..
Arkiverat under: Allmänt

Haha fick en super omogen komentar på inlägget It´s NOT true. och att läsa är ett måste.
Gud vad omogen hon var, och det var svårt att läsa för hon skrev inte direkt tydligt om man kan säga det så x)

Haha asså shiiit eller? OMG vad rädd jag blir bara för att jag har skrivit om hur korkad du e på min blogg!

Haha och du vet inte vad den heteeer. Haha loser elr ngt!
Jaah ville bah säga att bloggen är sådär. Gillar nt ennnnns millley cyrusss .

Haha samnning att hon suger.!

Triodde niii visstee det
Inlägget där skrev duuuuu säkkkkkert bara föööör att du aldrig haaar ngt intressaaant

Mitt svar till det är: okej, men jag vill börja säga lär dig stava, sen så joo. kanske jag visst har läst din blogg. det vet du inte. och det är En miley blogg, det skulle alla i hela världen lista ut. sen så var inte så omogen okej-.- att inte våga ha sitt riktiga namn ger bara problem. för det är då man vill kolla upp IP:n.
Du vet, jag kan ta reda på vem du är. Och nej jag kanske inte har någon intressant att skriva eller,, så är det bara du som tycker det. Eller så kanske du är avensjuk. För vi har otroligt Många läsare!
Okej. tyck att hon suger.
I don´t care!
Så skaffa ett liv! Puss

Så nu alla ni glada så vill jag bara säga jag är inte arg. bara på "Anonym" Fast inte mycket. Hon var bara omogen!

Puss på rumpan alla älsklingar!<3



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: