(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-31

Lär dig känna Mig!!
Arkiverat under: Allmänt

Hej !.
Jag heter Emmie och är en 98. Yes.. Jag går i hässelbyvillastad skola. Suuper! Kanske inte lärarna.. Men jag Älskar Kompisarna! Jag fyller år den 21 oktober! då dom bästa fyller år. Haha nee ska inte vara taskig här. Jag gillar att lägga tid på saker och sånt. tex. om vi har ett skolarbete så vill jag att det ska vara fint. Även fast jag typ HATAR skolan,, haha tur att inte någon av mina lärare läser bloggen... haha men sant.. Jag är typ också lite oseriös av mig. men nu försöker jag vara serös.. asså. haha men aa, jag är säkert lärarnas favorit i min skola (ehh?) haha nee. men aa ni märker OSERIÖS!! Jag är ganska poelär i min skola. eller min klass. tycker ibland att det kan vara ganska jobbigt. för man kan inte riktigt vara sig själv ibland.. Ibland vil jag inte synas.. Haha som värsta postjärnan. haha men aa..
Mina favorit låtar är väll typ I like the way  Like a G6  Gubben i lådan  Fuck you  magic aa typ som. och jag diggar Like a g6 typ as mkke. Jag kan lyssna på en låt tills den inte är bra längre. Enligt mig alltså. Men så snart kommer väll inte Like a G6 vara bra längre :( . Haha. Men mitt egna val.. men jaa..
Min bästavän heter TILDA EKDALH. Eller alltså det är en av mina bästavänner. Sen har jag Emma, Saga,Emelie,Maria,Sandra,Ellinor,Sofie och josefin! Haha. Så det är inte tilda ekdalh. Men älskar alla jätte mycket! mina föräldrar är skila. och jag bor i lägenhet hos båda. Jag har två syskon också. Ingen pojkvän har jag Saknar kärlek aja.. Har vart tsm men många men aja. nu byter vi ämne.. Mina favorit skådespelare måste då nog vara Miley cyrus. Aaa typ bara Henne. och mian idoler är Rihanna.Miley.Lady Gaga. Bieber. Typ dom ♥
Jag gilar att leva livet. Jag kan göra misstag men jag lär mig av dom. Te.x har jag haft datorförbud 4 månader. Jaa. Haha då hade jag inte gjort något direkt spec bra. Jag lär mig av det. jag ska aldrig göra om det :O.inte i det här livet iaf!aja nu vet ni ganska mycket om mig. Haha kanske inte så mycket. men jaa. PUWWS OCH KRAMWSS!


Kanske lite stor bild. men aja... PUWWS OCH KRAMWSSS!




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: