(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-30

LOL_EN AV DOM MEST EFTERLÄNGDADE FILMERNA!!!!
Arkiverat under: Allmänt

Loveu

IMDb gjorde en lista av de mest efterlängtade filmerna 2011 och filmen LOL: Laughing Out Loud, som Miley är med i,
kom på platsen #70.

70. LOL (2011)
I en uppkopplad värld via YouTube, iTunes och Facebook, Lola och hennes vänner navigera grupptrycket i skolan,
vänskap
 och romanser medan deras föräldrar ibland blit arroganta och förvirrad. Dir: Lisa Azuela
Enligt sida så är Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides denmest efterlängtade 2011.

 

 Miley, du är min förebild, Du är vackrast och finast, Du och justin.. Ni är lixom. Mitt liv<33
Kommer älska dig till döden. Alla säger, Nee, men miley, hon är typ ingenting. Känd för "hannah montana" Men du är så mycket mer! om du bara visste att folk faktiskt älskar dig! Fuck alla Miley haters! Du gör misstag, men du lär dig av dom. Du skulle aldrig göra om dom igen.
älskad.
Underbar.
Vackrast.
Bra perssonlighet.
Omtyckt.
Hjälpsam.
Sammarbetsvänlig.
Perfekt..♥
Dom orden är du. Älskar dig Miles! Du är den starka solen som lyser upp allt! Att se ditt leénde på en mpndag starten av vekcan betyder mycket. Du är the Best of the Best..♥. När du är lycklig är jag lycklig. så bara så du vet, du skulle veta hur mycket du betyder.. I miss u.. I miss you smile.. ♥ No one culd take you of my heart ♥. Alweys you miley In my ♥.
skriver allt det här till tig miley.. om du bara skulle veta.. alltid du alltid vi alltid du och dina fans och ikke fans.. Kan fortfarande inte sluta tänka på det du gjorde till ditt fans i år 2010 i... julia tror jag. Hon ville ha en autograf. Men hon hade inget miley skulle skriva på. Miley slet av en liten bit av hennes tröja NAWW:´)♥
Thats you, :D
Jag kommer ihåg. första gången jag hade fått disney channel, för några år sen., så var det första pogramet jag såg på var Hannah montana. Jag tyckte det var ur dåligt. Typ så som jag tycker om bamse och pippi nu.. Och dom suger!! Haha. Sen var det ett till avsnitt efter det! åå tyckte jag, Varför jag trodde att disney channel skulle visa intressanta pogram..
och efter hannah montana intrott där. den där låten.. Best of both world så fastande den i mitt huvud.. Jag gick och köpte hennes skiva köpte saker och allt! haha . Älksade avsnitten också!
Och nu miley. så stor du har blivit! Älskar dej med mitt öppna hjärta..♥

PUWSS!


Att se dig lycklig.. gör mig lyckilg..♥




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: