(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-14

Miley var en elak tjej i skolan ?
Arkiverat under: Miley Cyrus

Miley Cyrus barndomsvän Nicole Mullen-Holm berättade Radar Online: "Miley är en lögnare som mobbad flickor och var en riktig b * tch för alla. Jag är så i chock att Destiny, åh, jag menar Miley, skrev en bok om att vara offer för högstadiet mobbning när hon var medelvärdet tjej på vår skola.

Även om vi var vänner, var hon ändå en barnunge. Jag kände henne från första klass och när hon och jag fick högstadiet, hon bara gjorde en 180-graders sväng åt fel håll. "Mullen-Holm när de deltog i Heritage Elementary School och Heritage Middle School i Spring Hill, Tennessee. "Vi skulle umgås och

pratar mycket i skolan. Typisk tjej grejer. Det förändrade i högstadiet. Tjejerna tog det längre än vanligt mobbning. Dessa var stora, tuffa tjejer jag var magra och korta. De var kapabel till mig kroppsskada. Miley blev så menar jag minns henne skrika åt en överviktig tjej kalla henne "lesbisk" och "flata".

Miley var cheerleader och var med "i" mängden. Hon var aldrig mobbad i grundskolan eller högstadiet. Om någon ens rörde henne skulle det ha varit slutet på världen. Hennes pappa som äger skolan!

Miley är en bra tjej på hjärtat men jag har sett hur hon har festat och skådespeleri och hon ser ut som Lindsay Lohan. Jag vill inte att hon skulle vara den genomsnittliga flickan att hon var i högstadiet och jag skulle hata att se henne bli nästa tåg vraket. Hon är mycket lycklig och bör visa lite ödmjukhet. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: