(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-27

Nu ska jag..
Arkiverat under: Allmänt

Hejhej söttt!
Nu ee det jag!!! Emmie här <3^^. japp, eftersom att jessica visade vad hon fick så ska jag visa vad jag fick ;)
Chek the pictures!!<3

My Favorite :D:D:D:D<33333
Luktar gott!
Smink,smink,smink smink in my ♥:D haha
Den ee så skööööön!!!!
Jag älskar mina föräldrar!!! Sen fick jag, en liten cupckake och om man öppnar glasyren så är det läppglans i.!

Men jag är ganska njd endå. jag förstår om jag inte fick mer^^. eftersom att en one peace jump in (bilden ovan) kostar ungefär 1000 kr. ( har kollat upp :D)
Sen en mobil!! Dom kostar ju mkke!
sen allt smink kostade nog mycket. Jag fick 4. a mascaror och en mascara kostar ungefär 250 kr!!

Men aa.

Ha det bra! Jag kommer inte Kunna blogga innan Nyår. men efter så kommer jag tbx!
Då jag kommer blogga om MILEY, DEMMI,SELENA,JONAS KANSKE NÅGON ANNAN ARTISKT OCKSÅ.:D<333

Men nu ska jag chilla^^. Pusspuss!




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: