(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-29

Shoppingen blev lyckad :D
Arkiverat under: Allmänt

Hejjj!

Jag var ju med min kompis sandra idag! Vi shoppade och hade kul och åt på mc donals...  Mumms..
Det jag köpte  blev jag super nöjd med!! Bilder kommer snart men jag köpte!

. En mascara.
. Strumpbyxor.
.Långstrumpor leopard mönster som passar bra till strumpbyxorna!
.En nät tröja.
. Vitt linne som man kan ha under nät tröjan.
. En t-shirt men leopard mönster, och det ser ut som om man har ett grått linne under. skiiit snyggt!
.En fundation fast ser typ orange ut i den :S
.Ben värmare. svart och vit randiga.

Japp. Allt på rea. Typ om något kostade 100 så blev det 50 kr istället!! Älskar jul rea!! Haha men japp.

Idag ska jag och min familj till min moser! Hon bor väldigt nära oss. vi ska nog äta lite nyårsmat och mysa. Hon har två katter också. En helig birma ( Oscar) Sen en katt som ´ser ut som en leopard ( sigge) Suuper söt! och den är jätte liten också.
Men ja, det är väll typ det ;S.sen imorgon är det nyår!! Jihooo!

Komentera vad ni ska göra då! Jätte intresserad. Puss och kram Emmie




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: