(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-02

svar på tal =)
Arkiverat under: Miley Cyrus



Aa, jag vet men hon vet ju att det är en väääldigt stor chans att det kommer ut. Det är som hon inte ens bryr sig om sina fans. Jag menar vad säger hennes föräldrar om detta? Jag vet att mina föräldrar, familj, vänner och alla runt omkring mig inte skulle gilla det. Hon har ju yngre syskon som ser upp till henne Noah till exempel. Honv isar henne att det är helt okej att ta naken bilder.

( Från Anonym )

Svar : Du har rätt, hon har många som ser upp till henne tex Noah, men privat ska alltid vara privat, jag menar Noah kan fortfarande se upp till Miley, för att Noah skulle inte ens behöva se dom här bilderna eftersom dom är privata.. Hennes föräldrar kommer såklart inte tycka om det men Miley växer upp som sagt och som hon säger '' I Can't Be Tamed '' Och hon går igenom svåra tider just nu när hennes föräldrar skiljs, det brukar hända ungdomar när dom är i denna situation. Och miley skulle aldrig veta att hennes handväska skulle tjuvas av en jävla mobbad idiot ''. Miley bryr sig om sina fans men hon gör misstag.. Som sagt, Minuten du slutar göra misstag är den dagen du slutar lära dig ''

Postat av: sara

Jag tror bilden är fake. Att det inte är Miley för vart är "Just breath" tatueringen?

2010-12-02 @ 18:42:03
http://celebritiez.blogg.se/


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: