(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-29

Why?
Arkiverat under: Allmänt

Varför går statstiken uppochner?. Igår var statstiken såhär.

ser ni! Ganska bra:D sen idag när jag kollade..

skit bajjs blää.. Aja.
och om ni undrar varfr bilderna är tagna från min mobil så är det för att jag vet inte hur jag ska göra annars. så jag tog kort och sen så tog jag kort från min webcam till mobilen. för jag har ingen usb här hoss mammi...Haha och jaa,, Jag har en sån här mobil..
Random bild men aja.


Kram Emmie




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: