(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-02-23

Frågestuuund !! =)
Arkiverat under: Allmänt

Heej alla mina läsare =) Nu ska jag ha en frågestund och ni kan fråga vad som helst =) Imorgon svarar jag på alla frågor <3

Postat av: Anonym

nu kom jag in på din blogg, och jag kom inte in för att du har sättit ett S i slutet av ditt bloggnamn när du kommenterar på bloggar så ingen kommer in på din blogg! :/ Men här kommer lite frågor:

Favoritkändis?

Favoritmat?

Fvaroitlåt?

Har du nått husdjur?

2010-02-24 @ 13:29:10


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: