(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-03-13

Jemi ??
Arkiverat under: Allmänt

Så det har kommit '' rykten '' om att jemi dejtar.. fast det tror jag inte på !! jag tvivlar på att den där intervjun e sann :S Demi pratar inte ens sådär !! och jag tror inte på det förrän jag hört det från dom !! Jag tycker att demi och joe passar ihop som vänner och inget annat !!

Vad Tycker DU ??


Postat av: I <3 MILEY RAY CYRUS

Sv: Tack, jag vill inte säga vilket program. För att det programmet är ganska speciellt och jag vill inte att alla ska veta det. :)

2010-03-14 @ 00:12:51
http://mileycyruz.blogg.se/


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: