(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-05-14

Hur länge ska jag vänta ??
Arkiverat under: Allmänt

Asså jag börjar bli trött på Sabi, Han sa att den här Justin Bieber tävlingen skulle avslutas 1 maj och det har hatt 2 veckor :/ Jag är så nyfiken och jag vill veta,
och en annan sak är att Akademi Bokhandeln har bara en endaste exemplar av ev the Last Song, och den är typ trasig bakifrån. Och jag fråga en anställd där och han ba : nya exemplar kommer om 3 dagar och jag åkte te stan och inget har kommit :/ By the way, kanske jag visar upp vad jag har köpt ;)


Saknar Delenaa <3,

Postat av: Anonym

vad haru köpt ?:)



du kan beställa the last song från cdon.com oxå ;)

2010-05-14 @ 19:23:38
http://mileyraycyrus.webblogg.se/


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: