(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-26

Bildbomb Och lite Annat..
Arkiverat under: Allmänt

shasha sötnosar!
Nu ee det jag Emmie. Förlåt att jag inte har uppdaterat på super länge :(. Men det har vart så mycket nu när skolan har kommit igång igen och sen har jag helt sagt inte tänk på datorn.! Kanske löåter lite konstigt. men jag har haft datorförbud oxå! xD Låång historia (a)
Men bloggen har ju fungerat hur bra som helst endå:D
Och jag Emmie kommer nu blogga lite då och då. när jag har tid lixom:) Och jag är en tjej på 11 vårar
Är busig, Flamsig och kan typ aldrig ta någonting seriöst:). Jag har en mamma pappa och två småsyskon 5 och 6 år ee dom. (Busungar) Mina idoler är dom alla här i bloggen! det var därför jag frågade om jag fick blogga lite.
Och det fick jag ju
Tack så jätte mycket<3! (Kram till dej) Det här inlägget kanske inte direkt blev som ett vanligt inlägg.. Men
jag tyckte att jag knanske borde skriva såhär igen! . Och ni kan ju KOMENTERA Vad ni tycker om det :)
Jag är sjuk idag så det kommer bli många fler uppdateringar:)
Men jag tänkte lägga in en liten bildbomb. om dom senaste dagarna ( på atisterna dåe) Så jaa. ni få se det är blandannat papparatzi bilder. och allt under dom senaste dagarna! Och det är ingen speciell ordining...
Utan kolla och njut på dom fantastiska människorna <3 ! Kram Emmie :) :*:* <33

<----- Gratiis Miley!!! nu är du 18 år.<3
<3
Underbar klänning!
Var bara tvungen <3!
Förlåt för suddig bild! ( underbaring demmi ee asså<3)
Hiss or diss komentera. Snygg elelr Nja Kan avstå:)
Hiss or diss komentera!
Gillar du Hannah kläder? Komentera ;)
Sist med inte fulast så ee det Miley som stoppar bildbomben! Haha hoppas ni inte tyckte att den blev föööör lång. för lång, Jaa, det blev det HAHA! aa ha en super bra dag Älsklibngarna kram och puss Emmie!


Postat av: Sandra

Hej Emmie ja det var längesen du uppdaterade- men på bildbomben varför blev det så mycket på miley. och så lite på demmi och typ bara papparatzi bilder på jonas brhoter och selena var det inte heller mycket på. ee miley din favorit så du vill att hon ska sticka ut eller?!!!

Det är inte roligt i så fall!

Kram sandra!

2010-11-26 @ 08:21:21


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: