(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-03

demi lovato parade intervju
Arkiverat under: Demi Lovato

"Folk säger att pinnar och stenar kan bryta dina ben, men namn kan aldrig skada dig, men det är inte sant. Ord kan såra. De sårade mig. Saker har sagts till mig att jag fortfarande inte har glömt.

Jag är så lycklig att arbeta med de organisationer jag är involverad med och, ärligt, att ge tillbaka är en av de mest givande aspekterna av min karriär. Om du kan röra bara ett liv, det är allt värt det. Jag har samarbetat med PACER s "Teens mot mobbning" i år och det är ett bra ställe där man kan hitta tips och användbar information om mobbning och vad du kan göra för att stoppa det.Jag är säker på att vi kan göra skillnad. "

Råd till tonåringar? "jobba väldigt hårt och aldrig ge upp. Jag är så otroligt välsignad för att kunna få göra det jag älskar varje dag, men det finns alltid upp-och nedgångar i allt och du måste hålla fast vid det, även genom kärvar. "

På syster Madison Delagarza: "Jag är så stolt över min lillasyster och allt hon har åstadkommit hittills. Jag påminner henne alltid att försöka fokusera på positiva saker i livet. Detta kan vara en grov industrin ibland, men så länge du är säker på vem du är, det är vad som verkligen är viktigt.''

Om konkurrens med andra stjärnor: "Jag tror att företag i samma bransch som faktiskt hjälper oss förhåller sig till varandra eftersom vi gå igenom samma upplevelser. Det hjälper att ha människor att prata med som verkligen få det eftersom de har varit där förut. Jag försöker ignorera skvaller så mycket som möjligt och fokusera på positiva saker i mitt liv. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: