(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-03

Demi Lovato's pappa, "I Didn't Know .."
Arkiverat under: Demi Lovato

Demi Lovatopappa Patrick Lovato avslöjade för Radar Online att han tror trycket i Hollywood fick henne och detta var en viktig orsak han var orolig för henne att komma in showbiz i så unga år. När han tillfrågades om han trodde att trycket från Hollywood påverkat henne, pappa svarade Lovato, "ja. Det finns en hel del påfrestningar. Det är en av de saker jag orolig när hon undertecknat med

Disney. Det är bara att hända .. .. Dianne och jag var spelade i ett band och vi turnerade över hela USA och Kanada och vår äldsta dotter Dallas åkte med oss och jag kunde se då vad trycket skulle vara för ett barn på tur eftersom det var hård mot Dallas också. Hon gillade det eftersom vi var alltid på väg och vi hade en trevlig buss och det var inte alltför dålig men de timmar

var svåra. Hon växte upp runt det så jag antar att det är därför hon gick in i det, jag antar att det är i hennes gener med sin mamma och sin pappa. Främst tittar hennes mamma, skulle jag fått ut av det själv. Orsak någon var tvungen att ta hand om barnen. " föräldrar är Demi frånskilda och Patrick kamp mot cancern.Sista gången Demi besökte honom var enligt uppgift 2008. Han förväntade sig inte sin dotter att gå in i ett behandlingshem,

& Hennes entré var en överraskning: "Nej, det gjorde jag inte" vet någonting om det. Det är inte ett drogberoende centrum. " Han sa att han inte visste att hon var mobbad i skolan och "kan inte säga" något om henne kapning. "Det har varit ett par månader. Jag har haft cancer, jag har varit på sjukhuset i två månader och jag bara kom ut. Hon har inte besökt, hon har varit för upptagen, hon har varit alldeles för upptagen .. Hon kommer att bli bra .. Hon är stark okej. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: