(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-09

Dr Drew : Demi Lovato Är I Nöd
Arkiverat under: Demi Lovato

"Detta var naturligtvis en akut situation som låter som hon är helt klart i nöd. För Demi att bli antagen till ett behandlingshem, var hon tvungen att uppfylla vissa kriterier, oavsett om det är psykiska eller ..

drogmissbruk, eller båda. Det finns rapporter Demi sökt vård för att hon var offer för mobbning. Mobbning är inte en psykiatrisk diagnos. Mobbning är mycket, mycket allvarligt och det kunde ha lett henne att ha problem med maten, men hon kunde inte ha tagits in på ett behandlingshem på grund av detta. Mobbning är inte en diagnos. För henne att erkänna att hon är i knipa, verkligen i en kris stat,

Att frivilligt checkar in på ett behandlingshem är så modigt av henne att jag har en enorm beundran för henne. Demi är tydligt försöker göra det bästa för sig själv, och det är alltid ett mycket gott tecken för henne långtidsprognos. Arbetet kan tillfredsställa Demi. Ändå kunde trycket från arbetet lägga ångra stress för henne. Detta är det största problemet att kändisar uppstå efter söker behandling.

De bor i en sådan ytlig värld, och det kan vara en utlösande faktor för någon som Demi, som är så ung, och om hon har att göra med kropp, i god tid, kan det leda till oönskade konsekvenser. Demi måste lyssna mycket noga på hennes behandling gruppen och följa deras råd. Jag önskar verkligen henne bara det bästa och förhoppningsvis hon kan gå vidare från detta och växa från den. "


Postat av: Anonym

Nej, stackars demi!

2010-11-09 @ 15:49:50
http://c'
Postat av: Anonym

Nej, stackars demi!

2010-11-09 @ 15:49:56
http://cyrusmiley.blogg.se/
Postat av: elin

sv: Ja tack :D, Men har man photoshop i bara 30 dagar då eller hur länge som helst? :)

2010-11-09 @ 15:58:15
http://mileycyruz.blogg.se/
Postat av: Tonja

Hej!

Jag vet att du/ni inte driver en blogg om Taylor Swift men jag tror att det finns en del av era läsare som är ett fan av henne, därför skriver jag till er. Det är så att Taylor Swift ska besöka den svenska talkshowen i december månad och jag har en extra biljett till en plats i publiken som jag lottar ut på min blogg. Ni kan läsa mer om tävlingen på min blogg (se länken nedan).



Skulle vara hemskt gulligt om ni kunde göra ett inlägg om tävlingen samt en länkt till den! Så att tävlingen kan spridas och så många som möjligt kan delta :)



Tack i förhand!



Bästa hälsningar Tonja Sundman



Direkt länk till tävlingen:

http://tonjasundman.blogg.se/2010/november/utkast-nov-9-2010-1.html#comment

2010-11-09 @ 16:22:44
http://tonjasundman.blogg.se/
Postat av: elin

sv: Men har du laddat ner det? Så att du är säker på att det är gratis? (:

2010-11-09 @ 16:24:43
http://mileycyruz.blogg.se/


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: