(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-06

Meaghan Jette, "Jag är så stolt över Demi"
Arkiverat under: Demi Lovato

Meaghan Jette, 'I'm So Proud Of Demi'

Meaghan Martin chattade med Hollyscoop om Demi Lovato på rehab: "Jag är så stolt över Demi. Jag vet att hon gör det rätta. Hon är en duktig flicka och hon kommer att hitta tillbaka. " Sonny With A Chance CoStar Brandon Michael Smith:

"Hon har en stark själ. Jag applåderar henne för att faktiskt ha tillräcklig mognad för att låta dem veta, "Hej, jag behöver min plats," Om det är något som är som porträtteras i media som problematisk, är det förmodligen inte. Hon är nog hemma dricker en fin te, bara koppla av.

Denna industri är mycket brutal och ibland behöver du bara ta 20, [eller] 30 minuter för dig själv. Svårt att säga produktionen, eller en tur det, och ibland inte förstår. De vill 120 procent av dig och din kropp kan bara ge dig 50. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: