(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-07

"Selena Gomez är bara en bra person."
Arkiverat under: Selena Gomez

Fans undrar om Selena Gomez kommer att spricka som andra Disney stjärnor.Maria kanaler-Barrera berättade E! Online"Det är förvånande att någon så ung och så begåvad och så framgångsrik kunde vara så jordnära. Men hon är bara en älskling. Hon är mycket tacksam. Mycket ödmjuk. "

En vän sa: "Är hon perfekt? Självklart inte. Men hon är egentligen bara en bra person. " Varför har Selena undvika problem? "Hon har stor föräldrar. Hon har goda vänner. Hon gör verkligen bryr sig om fansen och vad de tycker. "

Selena berättade E! två år sedan efter att hennes berömmelse började stiga & Miley Cyrus ställde topless för Vanity Fair: "Det är verkligen skrämmande. Det är verkligen skrämmande att tänka på det, men jag tror att för mig jag vet vilken typ av person jag är och min familj och vänner vet vilken typ av person jag är ..Ibland kan man fastna i media men jag har bara lärt mig att inte låta det störa mig. "

SEL: s rep sa att hon inte släppa detta uttalande om Demi: "Demi är min bästa vän och jag bryr mig inte vad som hänt nyligen i det förflutna," citera felaktigt tillskrivits Gomez läsa. "Jag känner mig som en hemsk vän för att inte vara där för henne eller agera som om jag inte varit där.

Jag besökte nyligen med henne och jag är glad att hon söker hjälp och jag hoppas att det blir bättre för henne. Jag visste att denna gång skulle komma, men jag trodde inte att det skulle hända här sättet. Jag älskar Demi med mitt hjärta och önskar henne lycka till och jag definitivt stå vid hennes sida oavsett vad som händer.




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: