(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-04

Selena Gomez: "Jag fyllde 18, men känner 15"
Arkiverat under: Selena Gomez

elena Gomez, som Demi Lovato, blev mobbad i skolan. Selena berättade Y Post"Jag var definitivt plockade på i skolan var jag definitivt gjort narr av för att vara i branschen. Hemundervisning hjälpte en stund, men sedan kom jag in i denna bransch, och det slags kom tillbaka upp igen.

Jag får kritik av vuxna som säger hemska saker om mig på internet, saker som påverkar mig att jag försöker att inte läsa. " Med hänvisning till skvaller om hennes kärleksliv och fejder med vänner som har varit fördelat över åren. " Jake T. Austin kommer att vara mobbad i en kommande avsnitt av Wizards of Waverly Place:

"Det är något som vi har behandlat i ett lättare sätt .. vi kan inte vara så mörkt på vår show. " Hon är osäker på om det kommer en femte säsong: "Den enda anledningen till att jag säger det är för att våra karaktärer blir äldre, tekniskt min äldre bror på showen [David Henrie] bör vara i college, och jag skulle vara

i mitt sista år [på gymnasiet]. Vi är alla växte upp, så jag är inte riktigt säker på var showen skulle gå. Jag skulle egentligen bara hoppas att showen skulle sluta på en stark notering och inte bara vara något som vi skulle pussla ihop. "

På sin framtid: "Jag skulle älska att gäst på" The Big Bang Theory ". Jag fullkomligt älskar att visa, och alla på den är så begåvad. "Mad Men" skulle vara riktigt roligt, min mamma älskar att visa .. Jag fyllde 18, men jag känner 15. Mitt hjärta är fortfarande mycket ung .. Jag har alltid varit mycket självständiga, men jag tror inte jag är redo att lämna huset eller göra något dramatiskt att normala 18-åringar skulle göra. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: