(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-13

selena intervju
Arkiverat under: Selena Gomez

Gör dina fans tycker verkligen att du kan trolla? Det är den sötaste sak, eftersom jag har lite, lite fans som kommer fram till mig och frågar: "Kan du verkligen trolla?" Och mamma bakom dessa kommer att viska,

"Säg ja. Säg ja. " Jag är, "Tror du det är på riktigt?" De är: 'Ja, det är verkligt. " Och jag säger, "Då det är det som gör magi på riktigt." Jag försöker alltid att vända tillbaka till dem eftersom jag mår dåligt. Merparten av tiden, de vet. De frågar om green screen och hur vi sköt den. De är intresserade av hur vi gör vissa perioder.

Om du kunde trolla, vad skulle du vilja göra? Jag skulle älska att spola tillbaka tiden. Det skulle vara en fantastisk stava om jag ville ha mer tid att sova. Gillar du skrämmande saker? Jag är en stor skräck brud. Jag såg "Paranormal Activity 2" och jag älskade det. Jag är besatt av att titta på läskiga filmer och vara rädd.

Hur styra dig klar för downfalls andra unga stjärnor gå igenom? Folk frågar mig det, och det är så roligt, eftersom jag inte vet vad jag ska säga om det. Jag är en normal unge. Jag gör inte något som är spännande. Jag gör det en punkt som jag skulle vilja vara känd för mitt arbete, för min musik, allt mer än mitt personliga liv.

Jag har aldrig varit den typen av person att sätta mig ute så mycket. Jag gör fortfarande misstag. Det är en sak jag alltid vill berätta mina fans. Jag är inte perfekt. Jag är inte den bästa personen någonsin, men jag försöker att vara. Det är något som jag försöker få fram. Vill du hålla publicitet i åtanke när du datum?

Jag tror inte om det eftersom jag inte vill att detta är en faktor. När det är rätt, kommer det vara rätt och det kommer bara hända. Det borde egentligen inte någon annan. Jag tror inte jag kommer att dölja det, men jag kommer vara skyddande över det.

Postat av: Filippa

Ska vi länka varandra? :)

2010-11-13 @ 17:59:23
http://onlymiley.blogg.se/


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: