(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-16

selena om WOWP slut..
Arkiverat under: Selena Gomez

Selena Gomez LATINA på Magi på Waverly Place slut: "Det kommer att bli det svåraste jag någonsin har haft att göra. Det är svårt för mig att säga adjö efter en säsong. Jag grät när säsong tre var över och folk var som, "Vi kommer att vara tillbaka, Selena." Jag är mycket känslig. "

Favorit minne av att arbeta med guider? "Vi kom in i replokalen en dag och vi inte ens repetera. Hela Filmteamet satt i uppsättningen vardagsrummet och pratade i två timmar. Vi hade kaffe, mat, vi skrattade, och vi var alla så bekväm att jag var i min pyjamas! Jag trodde att det var så söt, eftersom i den här branschen, får jag så paranoid. Du går ut på middag och det finns människor

ta bilder av dig och du måste vara försiktig med hur du får ut av en bil eftersom någon kanske letar. Det känns så konstigt och det är så synd att du måste leva ditt liv på det sättet, men [under inspelningen av Wizards] Jag såg mig omkring och tänkte jag, "jag känner verkligen säkra här." Det var min favorit ögonblick.

.. Jag tänkte att min äldre bror på showen kommer iväg till college och min yngre bror går igenom puberteten, att showen inte nödvändigtvis kommer att ha någonstans att gå efter det. " När Wizards slutar det inte blir en enda föreställning om en Latino familj på TV: "Det är knäppt. Det är så sorgligt.



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: