(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-26

♥Svar på Tal
Arkiverat under: Svar på Tal =)

´Sandra skrev en jätte bra fråga till mig nyss. hon kollade på bildbomben för någon minut sen Men det visade sej att hon var lite missnöjd♥

Hennes fråga löd såhär :

Hej Emmie ja det var längesen du uppdaterade- men på bildbomben varför blev det så mycket på miley. och så lite på demmi och typ bara papparatzi bilder på jonas brhoter och selena var det inte heller mycket på. ee miley din favorit så du vill att hon ska sticka ut eller?!!!
Det är inte roligt i så fall!
Kram sandra!



Och mitt svar är: Hej Sandra kul att du läser bloggen och har en fråga. för det kan vara vädigt viktigt om vi ska göra någonting så att ni trivs bättre att läsa bloggen. Men jag försökte göra det så jämt jag kunnde. jag kollade på bilderna som hade vart upplaggda på bloggen för inte så länge sen. Och så tog jag dom jag tyckte var fina och jag försökte ta så jämt på alla kändisar.♥

 Och nej, Miley är absolut ingen favvorit . Alla gillar jag lika mycket. men jag tror det oxå har hänt väldigt mycket dom här veckorba om Miley. så färlåt om jag tog jätte många bilder på miley som du sa för det var värkligen inte meningen:) Och selena tyckte jag ändå att det fanns rätt så mycket av ? eller ? jag kanske har fel. Men det här var mitt andra inlägg på väldigt länge och jag hoppas du inte tycker såhär igen att jag väljer någon favvorit direkt. för det gör jag inte. Gillar alla lika mycket :) och jonas brhoters hade mest paparatzi bilder. men jag lovar nästa gång jag gör en b♥

ild bomb ska jag värkligen koncentrera med på princken över iet så alltning blir super bra!!!  Tack så mycket för din komentar hoppas du uppskattar att du fick svar på den oxå! Kram Kram Emmie allihoppa <3






Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: