(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-01

Svar på Tal :)
Arkiverat under: Svar på Tal =)



Svar Till Anonym

gillar du ashley jag älskar henne p.s jag älskar din blogg den äger hur har du gort den jag älskar väsrkligen den är skit bra

Ja jag tycker om ashley tisdale :) ja jag har gjort den och skapat den :) Och tack så mkt för komplimangerna ;D

Svar Till Emma

Vart hittar du dina fina bilder ?

Jag hittar dom flesta på google när det gäller random bilder men typ nya paparazzi bilder brykar det vara på skvallersidor :)



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: