(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-06

Vinn din Xperia !!
Arkiverat under: Annat Roligt =)

Hejsan alla mina söta bloggläsare :) Det finns en underbar tävling just nu där du kan vinna en Xperia Mobil :) Du får själv välja vilken av modellerna du vill ha :) Allt du behöver göra är att motivera varför just DU ska vinna mobilen och länka din blogg/facebook eller twitter !

Regler : Motivera sedan varför just du ska vinna just din Xperia genom att posta motiveringen på Twitter, Facebook eller din blogg - eller alla tre ställena. Bästa motiveringen vinner sin Xperia och vi vill ha din motivering innan fredagen 12 november 2010 klockan 23.00

Det här är en tävling du helt enkelt inte får missa, så in på www.vindinxperia.feber.se :)

Min Motivering : 

Jag vill vinna Xperia x10 eftersom jag är intresserad av att fota och filma och det skulle vara kungligt om jag kunde filma med HD, Särskilt när jag ska kolla på konserter =) Min mobil är ju ganska bra men jag har velat ha Xperia x10 mer än allt ! Den har allt jag har behov allt även när jag inte är hemma :) Blogga, Facebook, MSN, och Twitter, skulle bli fett glad om jag vann, jag har aldrig vunnit någon så stor tävling och jag HOPPAS HOPPAS OCH HOPPPAS jag vinner den <3 Den är typ min drömmobil och jag är en snäll flicka och jag förtjänar den :)





Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: