(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-06

Demi : Jag Känner Mig så Glad
Arkiverat under: Demi Lovato

Demi Lovato, 'I Feel So Happy!'

Demi Lovato kupade till Tiger Beat att hon är lyckligare än någonsin: "Jag har ändrat några saker. Jag har fokuserat på att få friska och mår bättre. Jag äter hälsosammare mat och tränar. Jag har muskler.

Tiffany [Thornton] uppmanas mig över och hon kockar middag och vi titta på TV.Jag har skrivit så mycket jag kan. "
Bästa råd? 'Vad du älskar mest, ta sig tid för det i ditt eget liv,



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: