(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-06

Kvinna betalt för Jonas Brothers "Vin
Arkiverat under: Joe Jonas

Woman Paid For Jonas Brothers' Wine

På Figaro Café i Los Angeles en servitris tog av misstag dem en flaska vin ochJonas Brothers antog att det hade ställts på huset. Men efter de lämnat, restaurang beskyddare slutade annan betala för sin räkning.

Gästen visade att TheDailyFill"Bartendern tog mitt vin till fel bord, vilket råkade vara Jonas Brothers. De trodde därför att de är kändisar vinet kom som en gåva på huset, så de drack allt. Efter att de bett om ursäkt och berättade för mig hur gott vinet var, servitris debiteras mig för min middag och deras! "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: