(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-19

Mini - Tävling
Arkiverat under: Tävlingar

Tänkte ha en liten tävling där man kan få sin blogg länkad av mig + att få sin blogg hos mina länkar :D

Det enda ni behöver göra är att skriva ner eran bloggadress,gärna göra ett inlägg om tävlingen och skriva ert namn :D Jag vill också ha en bra motivering varför just DU ska vinna :) 

Jag drar vinnaren idag natt eller imorgon :)

Lycka Till !! 




Postat av: lucke

Tjo! Har du några planer för helgen ännu? :P

2010-10-19 @ 15:58:05
http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag har en dagens blogg tävling på min blogg, det skulle vara kul om du ville vara med! :)

2010-10-19 @ 15:59:27
http://cviklund.blogg.se/


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: