(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-16

Sel : Jag är typ den ohälsosamaste personen
Arkiverat under: Selena Gomez

Selena, 'I'm Like The Unhealthiest Person'
Selena Gomez pratade med folk om klänningen hon auktionera ut: "Det är en vacker klänning. Det var uppenbarligen en mycket viktig del av videon, ville vi att det är mycket vacker och mycket flowy och jag fick så många bra synpunkter på det så jag trodde det skulle vara häftigt att ge det till välgörenhet. "

Om ni undrar vilken klänning det är så var det klänningen hon hade på sig i A Year Without Rain Musikvideon :) 
Jag tror det iallafall:D



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: