(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-17

Tiffany Thornton Pratar Om Demi
Arkiverat under: Demi Lovato



"Jag älskar Demi. Jag är mycket lyckligt lottad, eftersom jag inte har systrar, hon är väldigt mycket som en syster för mig. Vi lever bara nedför gatan från varandra. Och det är bra eftersom eftersom jag är äldre, kan jag ge henne råd om pojkar och föräldrar och sånt och i sin tur kan hon fortfarande ge mig råd om saker hon har gjort i sin karriär, att jag förhoppningsvis kommer att kunna göra en dag. "


Postat av: Alessia

Heej Jag Undrar Om Jag Skulle Kunna Få Bli En Delägare Av Din Blogg?

2010-10-17 @ 21:55:05
http://theusiclover.webblogg.se/


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: