(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-26

Chelsea Staub 'JONAS Säsong 3 är möjlig'
Arkiverat under: JONAS


Chelsea Staub chattade med The Jacksonville Observer om Jonas Säsong 3?"Jag kan inte tro att vi redan kommer fram till slutet av säsongen. Vi hade skitkul filmar det, och vi är så stolta av slutprodukten. Allt om det kändes bra, det var en bra tid för oss. " Är det över? "Jag tror det är typ av en öppen fråga.

Vi är i ett intressant läge eftersom showen var tryckte tillbaka ett år på grund av författarna strejken och pojkar turnera. Så nu är vi två år i när vi trodde att det skulle vara fyra. Är vi gjort nu? Vill vi komma tillbaka nästa sommar?

Jag är en av dem, jag skulle bli glad åt båda hållen. Det är en så stor show och jag har älskat varje sekund av det. Om de ville gå, om jag skulle säga ja i ett hjärtslag.






Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: