(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-22

Demi Lovato "Jag vill göra en spelfilm"
Arkiverat under: Demi Lovato

Demi Lovato 'I Want To Do A Feature Film'

Demi Hollywood Life intervju: "Jag känner att jag vill göra en spelfilm, en filial till flera roller som inte förväntas av mig. Jag känner att jag inte vill gå för edgy, jag vill inte gå för familjevänlig, jag vill hellre bara spela normal tonåring roller. Jag tror Dakota Fanning gör ett riktigt bra jobb på de roller som hon plockar, så jag slags vill gå den vägen .. Jag vill gärna da långfilm nästa år. Jag har ..

.. De som jag vill ha i åtanke. Det är bara om att hitta tid eftersom du är med i Disney Channel, så får man inte mycket ledig tid att bara gå och göra vad du vill.Tio månader av årets sista året jag skjuter Sonny With A Chance och sedan åkte jag direkt från den till touring. Så när jag får ledig tid, jag tror att jag ska vara glada över att bara kunna utforska och göra vad jag vill.

Jag skulle dö för att arbeta med Angelina Jolie. Hon är en otrolig skådespelerska! Henne eller Winona Ryder, för hon har alltid varit en av mina favorit skådespelerskor." På BFF Miley Cyrus: "Jag vet inte riktigt hör mycket om de jämförelser längre. Vi gör våra egna saker. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: