(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-12

DESIGNEN E BACK :D
Arkiverat under: Annat Roligt =)

Nu har jag min gamla design :D Som tur hade Sabina en kopia av koderna ;)

Btw tack till cyrusmiley.blogg.se som gjorde en header till mig ;) Kommer använda den inom kort ! 

Och ja det var det enda jag hade tänkt att säga :) Imorgon är det skola igen ( NOOOO ) 

Orkar fan inte med skolan ... men ja ska  hänga upp några bilder på skåpet så skolan blir roligare :) 

Var i stan precis och köpte Picture Star Miley Cyrus, En Hel tidning med bara Miley och den har 4 mega affischer , då menar jag skitstora + jättefina ! Du kan hitta tidningen i ngn press stop butik eller i pressbyrån i stockholm ( Där vid gallerian dom har alla tidningar ) 

Peace Out !! ;)





Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: