(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-11

Jonas Brothers Demi TORONTO & mer
Arkiverat under: Jonas Brothers

Jonas Brothers Demi TORONTO & MORE

Thx Lindsay och Stefanie för pix! Nick JonasSimple Wins bloggAtt delta aktivt är mycket viktigt för mig som jag hanterar min diabetes. Att göra visar varje kväll är en träning i sig, men denna tur har vi en extra tur inslag Road Hundar spel.Vägen Hundar har 12 matcher på programmet under den här delen av turnén.

Vårt team består av vårt band, förvaltning, säkerhet, vår turnéledare och en massa andra människor. Kevin platser och har för närvarande en vadd i genomsnitt 0,333 med 3 RBI: s, Joe spelar rätt och centrering med en vadd genomsnitt på 0,353 med 2 RBI's och jag är lagkapten och spelar 3. Bas med en 0,470 vadd genomsnitt med 4 RBI: s och 1 Home Run. Spela de olika lagen från Marquis Jet och ESPN har varit en utmaning och vi har inte alltid vunnit, men jag känner starkt att Vägverkets Hundar kommer komma ut på toppen med en vinnande säsong.

Att se jag äta rätt är en av nycklarna till att ha tillräckligt med energi för spelet och showen varje kväll. Genom att testa mina nivåer med min KONTUR USBOrdningsmanen den tillåter mig att göra nödvändiga anpassningar utan att sakta ner mig. Vi hade Camp Rock 2-premiären i New York den här månaden vilket var ett mycket roligt, missa inte premiären på Disney Channel 3 september.

Slutligen, tack till alla som gick in i "ge tillbaka. Helt enkelt Vinn Contest "valet av vinnare var inte lätt och jag ser fram emot att träffa dem snart. Till alla som tas upp, hålla gör alla de fantastiska saker jag läser om. Du är verkligen inspirerande. Min Enkel Vinn denna månad: Att ge min kropp rätt mat så jag kan spela för mitt team och utföra för fans. -Nick




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: