(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-04

Kevin Jonas, 'I Broke My Pelvis At Camp'
Arkiverat under: Kevin Jonas


Jonas Brothers J-14 intervju. Vad är Shane och Mitchie relation som i Camp Rock 2? De har pratat hela året och nu är de ser varandra igen för första gången.De vill lära känna varandra lite bättre och tillbringa mer tid tillsammans, men att hitta den tiden är verkligen svårt,

Hon försöker hjälpa till lägret som galen och Shane respekterar det, men han börjar bli lite frustrerad. Han är som "Kom igen, kom jag här för dig och för lägret, men majoriteten av anledningen är för dig, kom igen!

Kan du berätta något om Shane och Mitchie kyss? Joe: Jag kan inte ge dessa detaljer bort kan jag tyvärr säga. De behöver det i relationen. Jag tror att kommer att bidra till saker, klargöra att de är dating.

Har ni fortfarande att åka till verkliga lägret växa upp? Joe: Jag gick sju år i rad!Det finns alltid riktigt coola saker att göra på lägret. Massor av sport. Jag minns ett stafettlopp i slutet av lägret som var ganska intensiv. Nick: Kevin bröt bäckenet [på Camp]! Kevin: Jag bokstavligen bröt mitt bäcken på läger.

Av någon anledning tyckte de att det var en bra idé att stapla, ni vet som våningssängar har oftast två, väl vi staplas ett, två, och sedan den tredje. Jag var på översta britsen, rullade i min sovsäck, föll och bröt min höft. För resten av sommaren var jag tvungen att vara på kryckor. Jag kunde inte gå. Det var ganska festligt.

Kevin, inte karaktären Jason slutligen få din hans fågelholk? Självklart! Det finns en mycket avgörande scen med fågelholk. Jag kan ärligt säga människor kommer att vara glada över att se den och sedan förstörde för mig alla på samma gång. Det är fantastiskt. Det kommer att bli awesome.




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: