(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-16

Nick Jonas Saknar sin hund
Arkiverat under: Nick Jonas

Nick Jonas MISSES HIS DOG
Nick Jonas hatar att vara hemifrån eftersom han saknar sin hund. Han sade Storbritanniens Top Of The Pops"Du måste bara ta allt som det kommer, men jag är mycket lyckliga över att jag får jobba med mina bröder. Det enda jag saknar mest när jag är hemifrån oss min hund, Elvis. "

Nick ville vara präst: "Varje barn på ett eller annat ser upp till sin pappa. Jag visste sedan länge att jag ville göra något stort, och under en lång tid jag trodde att det skulle vara att ta över predika från min pappa. Du vill känna att det du gör är viktigt. Av den anledningen, när vi går på scenen, hälla vi våra hjärtan ut. "



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: