(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-26

Svar På Frågestuden,
Arkiverat under: Annat Roligt =)


vrf är inte selna o demi bästa vänner längre '?

Svar : För att dom har inte haft så mycket tid med varann, sedan selena börja sjunga så har dom växt ifrån varann, o sen kom Taylor Swift i mitten, det är ganska oklart varför dom inte e bästisar längre .. jag vill verkligen att dom ska bli bästa vänner igen <3 

hur håller sig miley, demi och selena sig så vältränade och smala? :)

Svar : Eftersom Miley är vegetarian så äter hon inte kött,och miley går på gym och cycklar och tränar, det är nog samma sak med selena och demi.

vilken av kändisarna du bloggar om har du gillat längst?

Svar : Det är nog Miley och Jonas Brothers, förut HATADE jag Demi, och jag visste inte vem Selena var, jag var så dum att jag hatade Demi förut :P

JA; DET VAR DOM ENDA FRÅGORNA JAG FICK ;( 





Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: