(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-22

Wizards of Waverly Place Movie Uppföljaren
Arkiverat under: Selena Gomez

Wizards Of Waverly Place Movie Sequel

Selena Gomez visade att Tiger Beat"De kommer inte berätta något men jag vet att det kommer att bli massor av specialeffekter." Selena hoppas Gregg Sulkin vara i filmen: "Jag älskar Gregg! Jag tror att Alex och Mason har en stor kemi.

Det skulle vara häftigt om filmen hade massor av specialeffekter hänger samman med stark kärlekshistoria! " Hon hoppas även de film på plats skulle det vara häftigt om Alex förvandlas till en sjöjungfru vid något tillfälle: "Jag älskar sjöjungfrur och det vore så kul!"

Jihoo en uppföjare av filmeen :D




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: