(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2011-01-10

Chattar Meh Anna
Arkiverat under: Allmänt

Just nu chattar jag med en fin persson som heter Anna:D ^Juppe^^
Kolla hennes blogg. Jätte bra ! --> www.annafredlin.blogg.se !
Skriv komentar oxå! Gör det ´på den här bloggen oxå!
Men det är helt otroligt att vi hare så många läsare som vi har, varje dag så har vi ungefär 100 till 170 sidovisningar och vi har ungefär 70 till 90 unika besökare! Tack så mycket!
Men aja..
Är på min pappas jobb här idag! Ska tillochmed äta middag här.. TRÅÅÅÅK!
Min skola börjar ju som sagt imorgon och jag bah
- Meh pappa, Du kan åka till jobbet jag kan vara hemma själv :D
Pappa- Nej hjärtat, Inte en hel dag!
Man bah - Kom igen! Jag är lixom inte 3 år längre!. *suck* Men aah. Sitter bara framför datorn hela tiden så det skadar ju inte så mycket.. Men nu ska jag visa några bilder!!!!
Haha på mig Såklart!
Puws!

Här är jag och min Kompis Emelie!
Shit vad roligt vi hade på den tiden Gumman!
Jag i Höstas! Gud vad man såg ut!
Shit Anna Gumman! Saknar tiderna!
Emelie!<333 Pallade nt rotera -.-
Älskar dig Emelie Gumman!
Fin bild på Anna. Har själv gjort den *stolt*
En höhö.. bild på mig! haha :D aja

SES BITCH!



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: