(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2011-01-01

Dag 6- Min dag
Arkiverat under: Allmänt

Asså, kl är bara 14.48 nu, När jag börjar skirva inlägget! klockan är säkert mer sen när jag är klar! Även fast jag skriver ganska snabbt. Men asså min dag. Jag vill igentligen inte skriva om det, jag menar idag, Det känns som om jag inte vill någontging. Inte ens typ vara men en kompis. Joo, Jag vet vad jag vill

chilla! Jaa. Haaha. men asså jag ska inte göra ngt mer idag. Fick nyss ont i huvudet känns som om jag ska spy.. Blää då.!
Jag mår lixom illa om det snurrar i mitt huvud. Jag har tagit huvudvärkstablett,, men det har inte hjälp något
ÄN! men det kommer ( hoppas jag :S) Jag saknar mina bästavänner! Dom har frågat om vi har kunnat gjort något under lovet.. Men det känns som om jag har dissat dom :( Men dom vet hur ja kan vara så de ee lungt. Haha hoppas jag :S. Vi ska äta tacos idag i alla fall. en av  mina favorit maträtter! Jippi. kanske blir piggare då. Nemen nu ska jag gå .. Mama kommer in med te åt mig,

NAWW! ÄLSKAR DIIG MAMMI<3
och jag saknar mina bästavänner så skriver bara det här till er!

saknar er alla sjukt! Vi träffas snart igen hoppas jag

Om någon av oss är sjuk när skolan börjar så vettefan vad jag gör då! Jag älskar er alla lika mycket! PUWS PÅ ER MISS ER ALLIHOPP!



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: