(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2011-01-28

Selena Gomez Top Pf The Pops Intervju
Arkiverat under: Selena Gomez

Jag älskar jeggings, de är så sköna .. Jag köper sjalar och halsband i massor av olika färger och texturer, också. Dessa tillbehör kan ge dig ett gammaldags utseende. Jag älskar stilen, men när någon annan tycker att något är perfekt för dig, men du inte gör det, det är deras stil, inte din .. Vara bekväma och ha roligt. "

Beauty tips: "Ta hand om din hud. Gör tre steg: exfolierar, använd ett rengöringsmedel och sedan lägga på en fuktgivande kräm .. Jag använder en Kérastase olja för att skydda mitt hår när jag fönar, L'Oréal Elnett hårspray, och jag är en stor fan av Mac, Nars och Stila make-up! "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: