(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2011-01-26

Tävling! Ps. för att vara med MÅSTE du läsa igenom reglerna ! Komentera om någor inte stämmer..
Arkiverat under: Allmänt

♥Yes.. Stämmer :D nu gör jag ( Emmie ) en tävling och alla med en blogg kan vara med !
 
Reglerna går till såhär:

1. jag har valt ut en kändis

2. Ni ska gissa vem det är

3. jag har gjort bilderna suddiga eller konstiga så ni får det svårt att se vilken kändis det är

4. Vinnare utses på lördag.

5. Priset blir en gratis länk

Det var tävlingsreglerna. och vi har en moderad blogg. och vi kommer INTE att godkänna komentarena, för då så kan man få tips av andra ;D ajabaja.. Thihihi..
Och att få en gratislänk kan ge ganska många mer besökare hoss eran blogg. eftersom att vi har ungefär 60-100 unika besökare varje dag. och självklart kommer jag rekomendera din blogg om du vinner!

Här kommer bilderna ! Ps. det är bara en kändis men flera bilder så ni inte tror att det är många olika kändisar ;D

VINNAREN UTSES PÅ LÖRDAG !!!!
 Bild nr. 1 !
 Bild nr 2. ( Underbart leénde )
 Bild nr 4!

Ja det var väll tävlingen !



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: