(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-08-27

Bitches And Hoes Aren't Worth My Time..
Arkiverat under: Allmänt


Makeup is ESSENTIAL
Fashion Is My LIFE
Music Is My THERAPY
Friends Are PRECIOUS
Time Is UNCONTROLLABLE
Bitches And Hoes Aren't Worth My TIME
Individuality is EVERYTHING

Sorry för mitt bad language men seriöst det finns den största bitchen i min skola och ja jag uttrycker mina känslor här i bloggen. Jag tror ni ngn gång har känt er såhär,
Det finns folk som e så fucking avundsjuka och inte har något liv,
avundsjuka bitchar  har jag ingen tid för !




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: