(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-30

Dag 4- Idag åt jag
Arkiverat under: Allmänt

Seriöst, Är det bara jag som tycker att det där är lite "ointressant" att skriva om vad jag har ätit idag? Nee. Däför skriver jag lite vad jag ska göra på nyår, och vad jag gjorde igårkväll!

Haha kanske lite roligare :S

Igårkväll åkte jag hem till min kära moster helené. Vi mös åt hamburgare va med katterna ( 2 oscar,sigge)  och sen åt vi chips och så. Jag som tyyp älskar chips.. år skiit mkke men aja.

Sen åkte mamma och mina syskon hem igen. Då var det jag och helené kvar. Sen kom joanna min kusin. hon hadde shoppat i stan men hennes kompisar. Sen så,, ja vad gjorde vi. tyå checkade tv:n. Ja la mig vid halv 12 och sommnade tolv men aja. sen vaknade jag vid 11 haha, slöö fock!

Kramade katterna och pussade på dom jue^^" PEDDO SMILE"

Men japp japp. Min outfit idag också:DDet jag köpte igår. Allt förutom Byxorna och det vita linnet;) PUWSS!



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: