(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-27

Fakiskt..
Arkiverat under: Allmänt

I den här bloggen kanske det blir lite intressant om man skriver lite om sig själv. därför ska jag Emmie börja med det här. och jessica kan förstås också göra det ;)

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – När jag vaknar
Dag 03 – Skolan
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Aktivitet
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Föräldrar
Dag 09 – Vem vill jag vara för en dag?
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min skol-/handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Snyggaste kändiskillen
Dag 15 – Min dröm
Dag 16 – Ett minne från när jag var liten
Dag 17 – Vad gör du på sommaren?
Dag 18 – Smink
Dag 19 – Klädstil
Dag 20 – Idag har jag...

Roligt va?

Jag tror jag börjar i morgon annars kanske idag ;)




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: