(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-20

Hjälp Madison att göra en julklapp till Demi!
Arkiverat under: Allmänt

Demi Lovatos lillasyster Madison De La Garza behöver vår hjälp för att göra en julklapp till Demi, som för närvarande är på rehab efter att behövt lämna Jonas Brothers World Tour / Camp Rock 2 Tour tidigt. Här är vad Madison tweetrade om gåvan:

"Hey hörni! Jag gör en julklapp till Demi. Vänligen skicka mig dina meddelanden för Demi, jag gör en bok av dem till henne! Tack! <3 Tweeta meddelandena till mig. Jag kommer att skriva den och ditt användarnamn så hon vet vem det är ifrån. Återigen, det betyder mycket! Jag älskar er:) Du kan skicka mig några bilder som du vill, liksom av er med en skylt med budskap om stöd eller Demi Lovato hjärtan på handleden."

Aw! Vilken gullig lillasyster ... Tänk om man själv hade en sån ...

Källa : disney

KRAM!



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: