(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-01

Patrick Lovato : Demi är min partner
Arkiverat under: Demi Lovato



Vi pratar med varandra, men vi prata privat utan andra människor veta. Jag har alltid varit en ärlig och sanningsenlig kille. " Hur är hans relation w / Demi?

"Du kan sätta ner det i ett ord, partner. Det är något mellan hon och jag Hon kommer absolut alltid att vara min partner. Ända sedan hon var liten liten flicka, hon har alltid varit min partner. Hon skulle sitta upp bredvid mig och jag skulle sätta henne i mitt säkerhetsbälte med mig, och vi skulle köra på vägen. Barn växer, och jag har varit borta från familjen så länge, är det på grund av mig. Jag menar, jag har inte varit i

fängelse eller något, det är bara att jag alltid har försökt att lämna dem [Demi och hennes mamma] det utrymme som de behöver och jag respekterar dem så mycket att det är därför jag har bott borta. Jag har varit generad av min senaste tidens finansiella situation på grund av min medicinska frågor. Det är inte för att jag gå ut och festa eller nåt sånt,

som skulle vara det sista, och det är inte för att jag dricker eller tar droger. Min familj vet alltid var jag är så om de ville kontakta mig, de kunde. Mitt telefonnummer, adress har inte förändrats, det är inte svårt att hitta mig. Jag har varit här för evigt. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: